مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 06:222022-05-29سياسي

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبی به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اصلاح طلبی از یک گفتمان متعین حداکثری به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است، به طوری که برای جذب اقبال عمومی به هر جریانی حتی جریان های برانداز متوسل می شوند.

- احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سوابق و وضعیت فعلی جریان اصلاحات در آستانه دوم خرداد، اظهار داشت: 25 سال از تشکیل جریان لیبرال مسلک اصلاحات می گذرد.

جریانی که دربردارنده احـزاب، گـروه ها و تشکل های سیاسی بسیاری با مبانی فکری و اندیشه ای متضاد است و بررسی سوابق و کارنامه این جریان چیزی جز سرسپردگی غرب، خیانت به رهبری و کشور، ناکارآمدی، فساد و چپاول اموال عمومی را نشان نمی دهد.

* هیچ کدام از مصادیق اصلاحات واقعی برای جریان اصلاحات صدق نمی کند وی افزود: اصلاح یعنی مقابله با نابسامانی و ایجاد سامان در هر امر بی نظمی که رهبر معظم انقلاب در توضیح اصلاحات با صراحت فرمودند: اصلاحات واقعی یـعـنـی مـبـارزه بـا فـسـاد، مـبـارزه بـا فـقـر، مبارزه با بیکاری، مبارزه با تبعیض و بی عدالتی که هیچ کدام از این تعاریف در مورد اصلاح طلبان تندرو مسلک صدق نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبی به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است

25 سال عملکرد اصلاحات | اصلاح طلبی به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است